Thursday, February 28, 2008

Urasc dimineatza


Ah iar m-am trezit…ma doare capul, e greu, ink se invarte camera cu mine, dar mai putzin. Hhhmm…ce s-a intamplat ieri?


M-am trezit fara un gand anume in cap dar cu ochii pe telefon…un zambet larg .Doar o zi placuta de primavara, acelashi drum, aceleashi fetze, casa, usha, aerul racoros, drumul pana la metrou, metroul, zona plina de praf, munca…


Deschid calculatorul, dar nu ma ashez comod in scaun inca, am nevoie de cafea, pauza de dimineatza, de incurajare. Revin in culcushul meu, ma ascund jumatate sub birou, deschid mail-ul…dar inca nu am chef sa ma afund in munca, asha k trebuie sa deschid mess-ul. Aceleashi mass-uri triste…nu v-atzi saturat? Mda, trec peste…si tot nu am chef de munk, asha k pun mana pe telefon.


Hehe iata si numarul, in curand o sa-l invatz pe de rost…il formez pe telefonul ce-mi zace plictisit pe birou..suna…raspunde…Hhmm o carte, in sfarsit si-a amintit…Cica e optimista, filozofie optimista. Spune ca mie asta imi trebuie pt ca sunt o persoana vesela, trebuie sa incep ushor, nu sa trec direct la lucruri deprimante. Nu sunt inca de Cioran, de nihilism. Se teme k m-ash putea deprima…Cine, eu?


Bine fie, o iau ushor…dar ajung eu si acolo, nu potzi sa ma tzii departe. Ai trezit in mine interesul, curiozitatea, setea de cunoastere…tind catre absolute, mereu cat mai sus, cat mai departe…si o sa ajung acolo.


O bere dupa program? Ok, s-a facut, am stabilit planul, pe “aleea indragostitzilor” (haha) in fatza la McDonalds. Ok, doar una, scurt, si eu am in momentul asta portofelul subtzire.


Daaa…cum sa nu…”Dar mergem si acolo mai tarziu, da?” Eh cum ai putea sa te rezumi doar la o bere dupa program?


Si una, si inca una, si inca una, si dincolo, hai fie si 40 de grade…si a trecut timpul…Aha, deci asta era, asta s-a intamplat. Parca a aprins cineva lumina.


Si am ajuns aksa…somn profound, brusc…de unde o fi venit asha violent? Eh ce mai conteaza, a venit, sa-l las a-shi faca de cap.


Ah iar m-am trezit…ma doare capul, e greu, ink se invarte camera cu mine, dar mai putzin. Hhhmm…ce s-a intamplat ieri?

1 comment:

Blue said...

A fost o vremea
Cand dansam, un oras intreg.
De luni pana duminica,
Eram ca-n paradis

Asa ca nu te mai plange de sculatul de dimineata ca vine vara. :P